ምን ይሰማቹዋል?

The Love Forum (love, relationship) (የኔ ቆንጆ እንተዋወቅ :-)

ህምምምምምምምምምም

Postby ቲና ተርነር » Wed Sep 21, 2005 10:40 am

ሁሉ ከንቱ የከንቱ ከንቱ ነው ያለው ኦፕን? ህምምምምምምምም የንሮ ድግግሞሹ ሰልችቶኛል ዛሬስ ከምርርርርርር መኖር መኖር መኖር ስራስራስራ ሁሉም ትርጉም አልባ ነውና ውቂቂቂቂቂቂቂቂቂቂቂቅ
I'M PROUD TO BE AN ETHIOPIAN
ቲና ተርነር
አዲስ
አዲስ
 
Posts: 45
Joined: Fri Feb 04, 2005 12:26 pm
Location: ethiopia

Postby SUAVE » Wed Sep 21, 2005 12:11 pm

ቲና ተርነር wrote: ሁሉም ትርጉም አልባ ነውና


ታድለሽ :?: ገና ዛሬ ነው የተረዳሽው :!:
SUAVE
ኮትኳች
ኮትኳች
 
Posts: 475
Joined: Sat Sep 03, 2005 8:42 am
Location: ethiopia

Re: ህምምምምምምምምምም

Postby ዶማው2005 » Wed Sep 21, 2005 6:51 pm

ቲና ተርነር wrote:ሁሉ ከንቱ የከንቱ ከንቱ ነው ያለው ኦፕን? ህምምምምምምምም የንሮ ድግግሞሹ ሰልችቶኛል ዛሬስ ከምርርርርርር መኖር መኖር መኖር ስራስራስራ ሁሉም ትርጉም አልባ ነውና ውቂቂቂቂቂቂቂቂቂቂቂቅ


WARNING :!: ...DAT KINDA STATMENT USUALLY LEADS TO SUCIDE.... :)

ከምር ቲና: እንደዛ ነው ምታስቢው? me alwayz thinks there r better dayz comin...i wanna live for those dayz dat i aint have to worry about shit....someone feedin me, someone givin me bath, someone shoppin fo me, someone changing da channels on TV fo me, and me just sits ma ass on da couch and watch...
I am living fo those dayz comin....and i aint exhausted yet...
ለምኑ ይሰጣችዋል ተብሉአል...እኔ ደግሞ አሪፍ ለማኝ ነኝ... :lol:

ሰላም
ዶማው2005
ዋና ውሃ አጠጪ
ዋና ውሃ አጠጪ
 
Posts: 1650
Joined: Sat Jun 04, 2005 11:19 pm
Location: United States

ለቲና 'ገንዘብ ደስታን አይገዛም!'

Postby ትምህርት » Wed Sep 21, 2005 7:32 pm

Nigeria, Mexico rank high in happiness stakes

Image

ለበለጠ መረጃ እዚህ ይጫኑ!

ዶምዬ ቅር እንደማይልህ ተስፋ አለኝ!
አክባሪህ!
ትምህርት
ውሃ አጠጪ
ውሃ አጠጪ
 
Posts: 1056
Joined: Sun Mar 21, 2004 7:31 pm
Location: somalia

Postby PETITE » Wed Sep 21, 2005 11:11 pm

I have been trying to call back home since sunday and i could not get through :evil: What is up with all these 01125111 thing men i can not even rember my social eko :x i guess i have to write all the numbers down and stick it somewhere--- :shock:
Love is a wonderful thing
PETITE
ኮትኳች
ኮትኳች
 
Posts: 142
Joined: Wed Dec 17, 2003 12:08 am
Location: united states

Postby Debzi » Thu Sep 22, 2005 2:03 am

ምን ይሰማችኋል አልክ? እኔ የሚሰማኝ ልፍለፋ!! የማያቋርጥ ልፍለፋ!! ዊኬንዱን የሰሩትን ሁሉ አምጥተው መዘክዘክ አለባቸው?? ስለ መስሪያ ቤት ሰዎች ነዋ እማወራው....ገባህ?

እኔም ዛሬ ዋርካ ላይ ብዙ ለፍልፍያለሁ.........በቃኝ::
Ke akbrot selamta gar!!
Debzi
ዋና ውሃ አጠጪ
ዋና ውሃ አጠጪ
 
Posts: 1918
Joined: Sun May 02, 2004 12:34 am
Location: Los Angeles, CA

Postby ዶማው2005 » Sat Sep 24, 2005 8:54 pm

Debzi: አሰለቹሽ አደል? :) ..dat wuz i said...limit..limit...u kno these past 2 weeks i 've been working in a different dept, and there are 3 girls working and me...me thinkz i need some more ears...they talk they talk....if u try to ignore 'em, and turn ur face, they come to ur face...seriously...ችግር እኮ ነው...

ምን ይሰማኛል? am damn scared...ppl r u watchin TV? it'z all bout Hurricane Rita...i am way too far from Houston but...still...Gas Price, Up, milk, Up, bread, Up...tax Up, blah blah Up....had i had $1000,dis woulda been da perfect time to visit home....


Peace
ዶማው2005
ዋና ውሃ አጠጪ
ዋና ውሃ አጠጪ
 
Posts: 1650
Joined: Sat Jun 04, 2005 11:19 pm
Location: United States

Postby አንቴ » Sun Sep 25, 2005 10:08 pm

ጎበዝ መቼ ይሆን ስደት በቅቶን አገራችን የምንገባው :!: :?: በነጭ አገርና ባህል የድሎት ኑሮና እርካታ ማግኘት ይቻላል :?:
አንቴ
ኮትኳች
ኮትኳች
 
Posts: 235
Joined: Sat Sep 10, 2005 5:01 pm
Location: ethiopia

Postby Debzi » Fri Sep 30, 2005 4:38 am

ዶማውዬ......ዛሬ ደሞ ምን እንደሚሰማኝ ታውቃለህ? ጭንቀትና ሀሳብ!! ዶማው የት ጠፋ እያልኩ በሀሳብ ጭልልጥ!

Are you around or did some ቆንጆ ልጅ ኪድናፕ ነገር አረገችህ?? You wish :wink:
Ke akbrot selamta gar!!
Debzi
ዋና ውሃ አጠጪ
ዋና ውሃ አጠጪ
 
Posts: 1918
Joined: Sun May 02, 2004 12:34 am
Location: Los Angeles, CA

Postby PETITE » Mon Oct 03, 2005 9:30 pm

YOUR NAME SHOULD BE CAMBELL CAUSE YOU ARE HMM HMM GOOD.
Love is a wonderful thing
PETITE
ኮትኳች
ኮትኳች
 
Posts: 142
Joined: Wed Dec 17, 2003 12:08 am
Location: united states

Postby SUAVE » Tue Oct 04, 2005 9:18 am

maid and me

"አንዲት ልጅ መጥታ ነበር"
"ማን ነኝ አለች?"
"እምምምም ማን ነበር ያለችኝ? ምን የዛሬ ስም....."
"ሊሊ?"
"አይ'
"ቤቲ?"
"አይ"
"ቹቹ?"
"አይ"
"....."
"ሳህሊለነ ቅድስት! እነዚህ ሁሉ የሚመጡ ናቸው?"
SUAVE
ኮትኳች
ኮትኳች
 
Posts: 475
Joined: Sat Sep 03, 2005 8:42 am
Location: ethiopia

Postby ዶማው2005 » Wed Oct 05, 2005 4:09 am

Debzi wrote:ዶማውዬ......ዛሬ ደሞ ምን እንደሚሰማኝ ታውቃለህ? ጭንቀትና ሀሳብ!! ዶማው የት ጠፋ እያልኩ በሀሳብ ጭልልጥ!

Are you around or did some ቆንጆ ልጅ ኪድናፕ ነገር አረገችህ?? You wish :wink:


:lol: ገና ከመግብቴ በሳቅ ገደልሽኝ...ወይ ደብዚ..በቃ አንች just just ቱን ነው ምትናገሪው? Of course, i wish...u kno da problem? aint no girl dare to handle moi...she just too scared to
kid-nap me...እስክስታ ምችብን እንግዲህ ነው ያለው ያል ልጅ? :) ...
Seriously though, how y'll been doin? I don't wanna say it but i have missed y'all...was it like a week? i think i've missed a lot...we just started school on da 26th...n u know....shit comes after school alwayz...
i have a lot 2 say but i 'll shut ma mouth and read what i 've missed....

Peace
ዶማው2005
ዋና ውሃ አጠጪ
ዋና ውሃ አጠጪ
 
Posts: 1650
Joined: Sat Jun 04, 2005 11:19 pm
Location: United States

Postby ዶማው2005 » Sat Oct 08, 2005 8:05 pm

እንኝህ English accent ያላቸው ችኮች እንዴት ነው ደስ የሚሉት?
'ብለዲ...'
'ሎካይሽን'(location)
'ናይም' (Name)
ዶማው2005
ዋና ውሃ አጠጪ
ዋና ውሃ አጠጪ
 
Posts: 1650
Joined: Sat Jun 04, 2005 11:19 pm
Location: United States

Postby ሲትራ » Sat Oct 08, 2005 8:26 pm

ዶማው2005 wrote:እንኝህ English accent ያላቸው ችኮች እንዴት ነው ደስ የሚሉት?
'ብለዲ...'
'ሎካይሽን'(location)
'ናይም' (Name)


ሀይ ዶማው ዘ ዌ ዩ ቶክ...አንድ ጋደኛዬን ትመስለኛለህ...እሱ እንዳትሆን ብቻ... ሲያትል ነው የሚኖረው..
ሲትራ
ጀማሪ ኮትኳች
ጀማሪ ኮትኳች
 
Posts: 61
Joined: Tue Apr 12, 2005 8:27 pm
Location: united states

Postby ዶማው2005 » Sat Oct 08, 2005 8:35 pm

nah nah i aint in Seattle....i have freinds there though...and i sometimes hang out there...u kno they sometimes got big concerts...
ግን ጉአደኛሽን እመስላለሁ? u kno i met dis lady @ work and she was like "u look just like ma cousin, he in Jamaica" ...me didn't kno what i was supposed 2 say...i just said "oh yeah?"...
ne wayz i could be yo friend but not in Seattle...


Peace
ዶማው2005
ዋና ውሃ አጠጪ
ዋና ውሃ አጠጪ
 
Posts: 1650
Joined: Sat Jun 04, 2005 11:19 pm
Location: United States

PreviousNext

Return to Warka Intimate - ዋርካ ፍቅር

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests